Všeobecné obchodní podmínky

Jazyková škola Koala s.r.o.

I.

Výklad pojmů

1.1. VOP – Všeobecné obchodní podmínky upravující práva a povinnosti Poskytovatele a Klienta, jež plynou z uzavřené smlouvy o poskytnutí služeb.

1.2. Poskytovatel – Jazyková škola Koala s.r.o., IČO 17161614, sídlem Akademika Heyrovského 1178/6, 500 03 Hradec Králové. Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové v oddílu C, vložka 49577. Kontakt [email protected]

1.3. Klient – fyzická osoba nepodnikatel, fyzická osoba podnikatel nebo právnická osoba, jež uzavřela s Poskytovatelem Smlouvu za účelem studia, nebo poskytnutí jiných služeb z nabídky Poskytovatele, nebo si od Poskytovatele zakoupila e-book nebo knihu.

1.4. Smlouva – Smlouva o poskytnutí služeb uzavřená mezi Poskytovatelem a Klientem, jejímž předmětem je povinnost Poskytovatele poskytnout Klientovi výuku a další služby, online kurz, produkty (např. knihy), nebo digitální produkty, a povinnost Klienta zaplatit za poskytnuté služby cenu. Tato smlouva může být uzavřena přes webové stránky Poskytovatele, nebo v provozovně poskytovatele, případně jiným způsobem po dohodě s Poskytovatelem.

1.5. Obsah Smlouvy tvoří VOP, rozvrh Kurzů, který uvádí termíny jednotlivých výukových hodin a ceník aktuálně nabízených služeb Poskytovatele (dále jen „Ceník“).

1.6. Provozovna – Akademika Heyrovského 1178/6, 500 03 Hradec Králové, místo, kde se konají kurzy, výuka, příp. jsou poskytovány další služby Poskytovatele, případně na jiném místě dle předchozí dohody.

1.7. Kurz – Klientem zvolená individuální, párová nebo skupinová výuka, příp. pro obchodní společnost, dle aktuální nabídky Poskytovatele pro příslušné období, a to ve formě prezenční výuky, nebo on-line výuky, zpřístupněných webinářů, případně formou videokonference s tím, že forma výuky může být změněna v průběhu samotného kurzu.

1.8. Digitální produkt nebo Produkt – Tímto se rozumí video, e-book, audiobook, pracovní list, či jiný obrazový materiál či podcast, který je Klientovi přístupný bezprostředně po úhradě Ceny.

1.9. Magnet – Magnetem se pro účely těchto VOP rozumí poskytnutí digitálního obsahu za osobní údaje místo úhrady Ceny.

1.10. Web – Jedná se o internetové stránky dostupné na adrese www.skolakoala.cz.

II.

Obecné zásady VOP

2.1 Tyto VOP jsou nedílnou součástí uzavíraných smluv mezi Poskytovatelem a Klientem. Vedlejší ujednání jsou platná pouze v písemné formě v jednotlivém případě. V případě domluvených zvláštních podmínek platí tyto VOP jako další v pořadí za zvláštními podmínkami.

2.3 Nabídky Poskytovatele uvedené v reklamních materiálech, katalozích a na internetu jsou nezávazné a slouží pouze k obecné orientaci Klienta o službách nabízených Poskytovatelem a o cenách, který si vymiňuje možnost změny a opravy tiskových vad a chyb.

2.4 Přihlášením do jakéhokoliv Kurzu, který je organizován Poskytovatelem, Klient stvrzuje, že souhlasí se způsobem výuky a že se seznámil s popisem daného Kurzu.

2.5. Klient bere na vědomí, že v případě, kdy se do jím vybraného Kurzu přihlásí do jeho plánovaného začátku méně než tři účastníci, Kurz může být Poskytovatelem zrušen případně sloučen s kurzem stejné úrovně. V takovémto případě bude Klientovi nabídnut náhradní termín předmětného Kurzu s termínem jeho začátku nejdéle do 6 měsíců od počátku zrušeného Kurzu.

2.6. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, a to na dobu délky Kurzu dle Rozpisu Kurzů.

III.

Uzavření smlouvy

3.1. Objednávku Kurzu, Služby či jiných Produktů je Klient povinen vyplnit na internetových stránkách Poskytovatele a následně odeslat prostřednictvím elektronického formuláře Poskytovateli, když před odeslání elektronického formuláře je Klient povinen se seznámit s aktuálním zněním těchto VOP. Takto vyplněná a odeslaná objednávka je ve vztahu ke Kurzům a Službám nezávazná a ve vztahu k Produktům závazná. Následně bude Klient, v případě, že se jedná o Kurz nebo Službu kontaktován e-mailem s nabídkou k uskutečnění nezávazné informační schůzky v rozsahu do 30 minut, když po této schůzce je Poskytovatel oprávněn nabídnout Klientovi uzavření Smlouvy formou e-mailové zprávy. V této nabídce je popsán druh a obsah kurzu, počet a termín lekcí, platební informace a součástí e-mailu musí být aktuální znění těchto VOP. Bezvýhradným potvrzením nabídky dochází k uzavření Smlouvy. V případě Produktů dochází k uzavření Smlouvy odesláním elektronického formuláře.

3.2. V Nabídce si Klient zvolí mezi balíčkem 5, 10 nebo 20 a více lekcí u individuálních a párových Kurzů. Při zakoupení balíčku 20 a více lekcí je možné Cenu Kurzu uhradit na dvě poloviny. Klient se objednáním tohoto Kurzu zavazuje uhradit celé kurzovné.

Skupinové Kurzy jsou fakturovány na pololetí, tzn. za každé pololetí jedna faktura. Fakturu za pololetí je možné rozdělit na dvě části pod podmínkou, že se Klient přihlášením do Kurzu zavazuje uhradit celou částku za kurz v daném pololetí.

3.3. Na základě uzavřené Smlouvy obdrží Klient e-mailovou zprávu obsahující údaje pro platbu, a to v případě, kdy zvolil jiný způsob úhrady než platební kartou. Klient je povinen uhradit cenu Kurzu, Služby či Produktů dle čl. IV. těchto VOP.

3.4. Odesláním objednávkového formuláře či potvrzením nabídky Klient stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí.

IV.

Cena, platební podmínky a měna

4.1. Cena Kurzu je zveřejněna na webových stránkách Poskytovatele u každého z nabízených kurzů, případně individuálně sjednána s Klientem nebo formou kampaně se sníženou cenou buď na základě individuální nabídky Klientovi nebo formou reklamy s odkazem, případně jedná-li se o objednání Kurzu formou tzv. objednávkového systému, je tato smluvena mezi Poskytovatelem a Klientem.

4.2. Klient se zavazuje uhradit cenu kurzu ve lhůtě a dle podmínek, jež obdrží v e-mailové zprávě dle odst. 3.3. těchto VOP, resp. v případě, že zvolil úhradu formou platební karty, bude Klient po odeslání objednávky přímo přesměrován do platební brány k úhradě. Po obdržení platby dle tohoto odstavce VOP obdrží Klient od Poskytovatele daňový doklad.

4.3. Neuhradí-li Klient cenu Kurzu ve lhůtě dle odst. 4.2. těchto VOP, zavazuje se uhradit Poskytovateli smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý, byť jen započatý den prodlení. Neuhradí-li Klient cenu kurzu nejpozději do 1 týdne před začátkem daného Kurzu, je Poskytovatel oprávněn od Smlouvy odstoupit. Za den úhrady se považuje den, kdy bude cena Kurzu připsána na bankovní účet Poskytovatele, není-li sjednáno jinak.

4.4. Slevy nabízené Poskytovatelem platí dle informací uvedených na internetových stránkách Poskytovatele. Jednotlivé slevy a akce se nesčítají.

4.5. Klient se zavazuje uhradit cenu kurzu v měně CZK. Zaplatí-li Klient v jiné měně, než je uvedeno v předchozí větě tohoto odstavce VOP, zavazuje se uhradit dle dodatečné faktury částku, jež bude zohledňovat kurzovní rozdíl a bankovní poplatky s tím spojené.

4.6. Dojde-li k podstatnému zvýšení ceny dle odst. 2.3. těchto VOP, je Klient oprávněn odstoupit od Smlouvy. Odstoupení je povinen Klient Poskytovateli doručit na e-mail [email protected] nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy bude o zvýšení ceny informován. V opačném případně se má za to, že Klient se zvýšením ceny souhlasí.

4.7. Poskytovatel akceptuje platby prostřednictvím bankovního účtu na podkladě zálohové faktury nebo prostřednictvím platební karty přes platební bránu společnosti Comgate, a.s. Platební volbu je Klient povinen učinit před uzavřením smlouvy a bez volby platební metody není možné smlouvu uzavřít.

Pro online platby si můžete vybrat z následujících platebních metod:

  • Platba kartou (Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a také platby Apple Pay a Google Pay):
    • Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu Comgate.
    • Zde zadáte údaje své platební karty (číslo karty, datum platnosti a CVC/CVV kód).
      Celý proces je zabezpečen moderními standardy (např. 3D Secure).
    • Po úspěšné autorizaci je platba ihned provedena a my můžeme začít vyřizovat Vaši objednávku.
  • Platební tlačítka bank (online bankovní převod):
    • Po dokončení objednávky a výběru Vaší banky budete přesměrováni přímo do Vašeho internetového bankovnictví.
    • Platební údaje (částka, variabilní symbol) budou již předvyplněny.
    • Platbu pouze potvrdíte tak, jak jste zvyklí.
    • Potvrzení o platbě obdržíme zpravidla obratem, což urychlí expedici Vaší objednávky.

4.8. Klient je oprávněn požádat o úhradu ceny kurzu ve 2 splátkách, přičemž v případě, že Poskytovatel této žádosti vyhoví, je klient povinen uhradit celou cenu sjednaného kurzu i v případě, že se následně rozhodne kurz nevyužít, či jej předčasně ukončí. V rámci vyhovění úhradě ve splátkách je Poskytovatel oprávněn cenu kurzu navýšit o 15 %.

V.

Práva a povinnosti

5.1. Klient je povinen se před odesláním přihlášky do Kurzu, resp. objednávky řádně seznámit s náplní Kurzu a těmito VOP.

5.2. V případě neúčasti na Kurzu z důvodů ze strany Klienta, nevzniká Klientovi nárok na náhradu zameškaného termínu Kurzu.

5.3. Poskytovatel negarantuje výuku Kurzu stanoveným lektorem. V případě, že je nutná změna lektora, bude tento vždy kvalitativně odpovídat původně plánovanému lektorovi. O této změně bude Klient informován e-mailem s dostatečným časovým předstihem.

5.4. V případě, že se do vypsaného Kurzu přihlásí méně jak 3 Klienti, vyhrazuje si Poskytovatel právo Kurz zrušit, případně jeho délku zkrátit o 1/3. V případě zrušení nabídne Poskytovatel Klientovi náhradní termín předmětného Kurzu s termínem jeho začátku nejdéle do 6 měsíců od počátku zrušeného Kurzu nebo je oprávněn Kurz sloučit s jiným kurzem stejné úrovně v jiném termínu.

5.5. Poskytovatel je oprávněn navýšit kapacitu jednotlivých kurzů. O této skutečnosti není povinen informovat již přihlášené Klienty.

5.6. Když se Klient dostaví později na výuku než v určený čas začátku Kurzu, doba trvání Kurzu se o takto zmeškaný čas neprodlužuje.

5.7. Klient je oprávněn změnit jím pověřené osoby, jež se mají účastnit Kurzu Klientem objednaným, a to nejpozději do 3 dnů před začátkem Kurzu. Termín začátku Kurzu je možno změnit jen na základě vzájemné dohody Klienta a Poskytovatele.

5.8. V případě neuskutečnění výuky daného Kurzu z důvodu nemoci lektora bude dle dohody s účastníky Kurzu poskytnut náhradní termín Kurzu.

5.9. Klient odpovídá Poskytovateli za škodu na majetku, resp. vybavení Provozovny, způsobené svým jednáním. Náhradu takto způsobené škody je Klient povinen uhradit Poskytovateli nejpozději do 5 dnů ode dne, kdy byl k náhradě škody písemně vyzván Poskytovatelem.

5.10. Z vážných důvodů může Poskytovatel zrušit skupinový Kurz i v jeho průběhu. V takovém případě Poskytovatel nabídne Klientovi náhradní termín Kurzu se začátkem do 3 měsíců.

5.11. Odešle-li Klient objednávku do Kurzu, resp. dojde-li k uzavření Smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, případně lhůtě kratší, jak čtrnáct dnů přede dnem počátku Kurzu, udílí odesláním své přihlášky výslovný souhlas se započetím poskytování služeb v této lhůtě.

5.12. Splněním potřebných kritérií a požadavků, které jsou pro daný Kurz předepsány, má Klient nárok na vydání certifikátu. Vydání certifikátu je v ceně Kurzu, je-li tak uvedeno v popisu Kurzu.

5.13. V případě, že Klient obdrží studijní materiály, jsou tyto chráněny autorským zákonem. Výslovně se zakazuje jakákoliv forma jejich šíření, kopírování, nahrávání nebo publikování. Materiály jsou výhradně určeny pro soukromé nekomerční využití pro vlastní potřebu klienta za účelem studia bez možnosti jejich dalšího šíření.

5.14. Klientům je zakázáno pořizovat jakékoliv obrazové snímky a obrazové či zvukové záznamy z poskytovaných služeb či poskytovat třetím osobám přístup ke svému uživatelskému účtu či zakoupeným Produktům. V případě porušení této povinnosti je Poskytovatel oprávněn bez dalšího ukončit členství, přístup, či účast Klienta. V případě vyloučení Klienta, nemá tento nárok na vrácení uhrazené Ceny.

5.15. Pokud jsou kurzy konány formou videokonferencí, je Poskytovatel oprávněn provádět videozáznam a tento v rámci své další obchodní činnosti využít. Pokud Klient se záznamem své osoby nesouhlasí, je oprávněn vypnout kameru na svém přijímači. O záznamu budou Klienti daného kurzu vždy informováni nejpozději při začátku výukové hodiny.

5.16. Dojde-li k porušení povinností plynoucí z odst. 5.13. a odst. 5.14. těchto VOP, zavazuje se klient uhradit smluvní pokutu ve výši 35.000,- Kč, a to za každé jednotlivé porušení dané povinnosti. Klient se zavazuje uhradit smluvní pokutu dle předchozí věty do 5 dnů ode dne doručení písemné výzvy k její úhradě.

5.17. Poskytovatel si vyhrazuje právo vyloučit Klienta z účasti na živé akci, jakož i z online kurzu vč. účasti ve facebookových či jiných sociálních skupinách Poskytovatele či ze skupinových setkání, webinářů apod., pokud Klient narušuje průběh akce, fungování skupiny či setkání či výcvikové akce apod. (např. nevhodným chováním, urážením ostatních účastníků apod.)

VI.

Zvláštní ustanovení pro některé služby

6.1. Uzavřený prezenční či online kurz poskytuje Poskytovatel pouze na základě předchozí písemné smlouvy uzavřené mezi Klientem a Poskytovatelem. Klientem v takovém případě může být pouze právnická osoba. V takovém případě je Poskytovatel oprávněn trvat na úhradě celé Ceny kurzu s dostatečným časovým předstihem nejméně 7 dní před zahájením Kurzu a v případě, že Cena nebude řádně a včas uhrazena, je oprávněn odložit termín zahájení Kurzu až do okamžiku úhrady, nebo je oprávněn od smlouvy odstoupit. V případě odstoupení od smlouvy z důvodů na straně Klienta má Poskytovatel nárok na úhradu 50 % z ceny Kurzu.

6.2. U otevřeného Kurzu může být Klientem fyzická či právnická osoba.

6.3. Pravidla pro rušení lekce pro individuální a párové studium jsou následující:

  • Svoji neúčast Klient hlásí pomocí SMS / volání svému lektorovi nejpozději během dne před dnem plánovaného konání výuky. Například máte mít lekci v úterý ve 14.00 a lektorovi zavoláte v pondělí v 18.00, že zítra nemůžete přijít. V opačném případě, tedy pokud se Klient neomluví a lekci dle výše zmíněného postupu nezruší, propadá předplacená lekce v prospěch Poskytovatele.
  • Klient je oprávněn takto zrušit maximálně 20 % plánované individuální či párové výuky.
  • V případě včasného omluvení individuálních či párových lekcí se předplacené lekce posouvají do dalšího období. Včasně zrušené lekce se mohou nahradit kdykoli po dohodě s lektorem. V případě párových lekcí se musí na včasném zrušení domluvit oba Klienti.
  • Víkendy a státní svátky nejsou započítávány do lhůty “během dne před dnem konání”, pokud se kurzy výjimečně nekonají v těchto dnech.
  • Předplacené kurzovné individuálních a párových lekcí se odvíjí od počtu zakoupených hodin. Časové vymezení pro jejich vyčerpání je o 40 % delší, než kolik je třeba k nepřerušenému vyčerpání (např. při zakoupení 10 lekcí s frekvencí jedna lekce za týden, má Klient 14 týdnů na jejich vyčerpání). Uplynutím uvedené lhůty platnost předplacené výuky končí a povinnost Poskytovatele poskytnout Klientovi výuku jazyků předplacenou předmětnou předplaceného kurzovného zaniká, přičemž nevyčerpaná část kurzovného se nevrací. Do oněch 40 % se nepočítají státní svátky, vánoční prázdniny a rušení kvůli nemoci lektora / zavření provozovny Poskytovatele u prezenčních Kurzů.

6.4. Skupinový kurz – v rámci tohoto kurzu nelze zrušit naplánovanou hodinu z jiného důvodu než na straně lektora, nebo pokud se na tom dohodnou všichni studenti Skupinového kurzu. Pokud se Klient nebude schopen účastnit vyučovací hodiny, nemá nárok na její náhradu, ale má nárok na sumář hodiny od lektora, který mu bude poskytnut nejpozději 2 dny před další plánovanou výukovou hodinou.

6.5. Online kurzy poskytuje Poskytovatel přes platformu Google Meet, případně ZOOM, případně jinou platformu využívanou konkrétním lektorem. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za stabilitu internetového připojení Klienta. Poskytovatel garantuje, že jeho internetové připojení je stabilní na počet účastníků online kurzu. Klient je povinen mít po dobu výuky zapnutou webkameru a uvedeno v popisu osoby své celé jméno a příjmení. Výuka či její část v rámci online kurzu může probíhat přes členskou zónu na webových stránkách Poskytovatele, kde bude Klientovi vytvořen účet opatřený jménem a heslem a přístupové údaje mu budou zaslány do e-mailu uvedeného v objednávce. Klient není oprávněn tento účet zpřístupnit třetí osobě a je povinen tyto přihlašovací údaje chránit, aby zamezil neoprávněnému přístupu třetích osob.

6.5. Digitální produkty budou Klientovi zpřístupněny po úhradě jejich Ceny nejpozději však do 3 dnů, když Cena se považuje za zaplacenou okamžikem připsání na bankovní účet Poskytovatele, resp. zprostředkovatele zabezpečujícího přijetí platby při platbě kartou. Klient bere na vědomí, že není oprávněn převést digitální produkty na třetí osobu, tedy že je mu poskytována nepřevoditelná licence k jejich užívání. S ohledem na skutečnost, že smlouva je naplněna okamžikem zpřístupnění digitálního obsahu, není Klient oprávněn od této smlouvy odstoupit ani ji jakkoliv jinak zrušit.

Při koupi digitálního produktu může být Klientovi vytvořen speciální uživatelský účet, na kterém mu budou digitální produkty zpřístupněny. Přístupové údaje budou Klientovi zaslány na e-mail uvedený při objednávce, nebo Poskytovatel zpřístupní Klientovi obsah jiným vhodným způsobem. Způsob zpřístupnění digitálního obsahu je vždy uveden v jeho popisu na webových stránkách Poskytovatele.

Poskytovatel zpřístupní Klientovi zakoupený digitální obsah v nejnovější verzi dostupné v době uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu s Klientem. Nebude-li v popisu produktu stanoveno jinak, Poskytovatel neposkytuje aktualizace zakoupeného digitálního obsahu, s výjimkou aktualizací, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah bez vad po celou dobu trvání smlouvy nebo po dobu stanovenou pro poskytování konkrétního digitálního obsahu Poskytovatelem či po dobu, po kterou to může Klient rozumně očekávat.

Digitální obsah poskytovatele je ve zcela standardních, běžně dostupných formátech (v případě materiálů ke stažení obvykle ve formě pdf, nahrávky ve formě mp3 či mp4, videa jsou šířena obvykle prostřednictvím platformy Youtube nebo Vimeo. Pro užití digitálního obsahu postačuje Klientovi standardní vybavení (hardware s připojením na internet podporující uvedené technologie).

6.7. Ostatní služby jako skupinové akce budou probíhat online nebo prezenčně dle podmínek uvedených v popisu produktu na webových stránkách Poskytovatele, nebo individuálně sjednaných s Poskytovatelem.

6.8. V případě, že Poskytovatel poskytne Klientovi bonus při uzavření smlouvy, tento bude dostupný buď v termínu dle smlouvy, nebo v případě, že takový termín nebude stanoven, tak nejpozději k začátku kurzu. Tento bonus není směnitelný.

Část smlouvy týkající se bonusu je uzavřena s rozvazovací podmínkou a pro případ zrušení smlouvy pozbývá bez dalšího Klient nárok na bonus.

6.9. V případě, že Klient zakoupí produkt označený jako „Balíček“, pak v případě, že jej nevyčerpá z důvodů, které nebudou na straně Poskytovatele, nevrací se mu ani část Ceny odpovídající nevyčerpané části.

6.10. V případě využití Magnetu, je Poskytovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje sdělené Klientem i pro jiné účely než pro účely poskytnutí digitálního obsahu. Zpracování osobních údajů se v takovém případě řídí Podmínkami zpracování osobních údajů.

VII.

Reklamace

7.1. Klient je oprávněn reklamovat obsahovou stránku Kurzu, pokud faktický stav neodpovídá obsahu uvedenému v popisu nebo smluvené náplni Kurzu Poskytovatele. Reklamace se uplatňuje písemně, a to elektronickou formou na e-mail [email protected]. V písemné reklamaci je nutné uvést její důvod a popsat charakter vad. Pokud uzná Poskytovatel reklamaci Klienta za odůvodněnou, zajistí na vlastní náklady nápravu.

7.2. Důvodem reklamace nemůže být fakt, že byl v kurzu vyměněn lektor, změněno místo konání výuky, nebo její forma, nebo došlo ke změně termínu začátku výuky o nejvýše 1 měsíc od původního termínu uvedeného v popisu služby. O každé takové změně však bude Klient informován e-mailem s časovým předstihem.

7.3. Klient je povinen uplatnit nároky z vad u Poskytovatele bez zbytečného odkladu poté, co je zjistí, nejpozději však do 10 pracovních dní ode dne absolvování dané výuky daného Kurzu.

6.4. Nároky plynoucí z odpovědnosti za vady zanikají, jsou-li uplatněny opožděně.

VIII.

Odstoupení od Smlouvy

8.1. Klient, který je spotřebitelem, má právo dle ust. § 1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb. odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 kalendářních dnů od uzavření Smlouvy, pokud byla Smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (elektronická přihláška atp.), a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Odstoupení je nutné učinit písemně a nejpozději ve lhůtě 14 kalendářních dnů od uzavření Smlouvy odeslat toto odstoupení před uplynutím dané lhůty na e-mailovou adresu [email protected].

8.2. Klient není oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, kdy Poskytovatel poskytl služby dle Smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení dle této Smlouvy, tedy např. u digitálních produktů dle těchto VOP.

8.3. Odstoupení je Klient povinen zaslat v písemné podobě Poskytovateli, a to s uvedením svých údajů (jméno, příjmení, trvalé bydliště, variabilní symbol z faktury), označení Kurzu, do kterého se přihlásil a označení čísla bankovního účtu, kam má být cena Kurzu vrácena. Pro účely odstoupení může Klient pro odstoupení od Smlouvy využít formulář pro odstoupení, jež tvoří přílohu těchto VOP.

7.4. V případě, že Klient dle tohoto článku VOP platně odstoupí od Smlouvy, vrátí Poskytovatel přijaté peněžní prostředky do 14 dnů od doručení přípisu vyjadřujícího odstoupení od Smlouvy Klientem, a to stejným platebním prostředkem, který byl Klientem použit pro provedení platby.

IX.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

9.1. Klient má v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) právo na mimosoudní řešení sporu z uzavřené smlouvy, nedojde-li k vyřešení sporu dohodou stran.

9.2. Pro případ mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je kompetentním orgánem Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce – Ústřední inspektorát sídlí v Praze 2, Štěpánská 15. Česká obchodní inspekce – Inspektorát pro Středočeský kraj a Hl. m. Prahu sídlí na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 (bližší informace na www.coi.cz).

9.3. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se zahajuje na návrh klienta – spotřebitele a náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si nese každá ze stran sporu sama.

9.4. Klient – spotřebitel může rovněž využít pro mimosoudní řešení sporu platformu online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

X.

Závěrečná ustanovení

10.1. Klient bere na vědomí, že po dobu pořádání Kurzu (ať již online nebo prezenčně), nebo skupinového setkání (webinář, přednášek apod.) může být fotografován nebo natáčen. Jakékoliv zpracování osobních údajů, vč. fotografie a obrazového záznamu se řídí Podmínkami zpracování osobních údajů. Klient prohlašuje, že v okamžiku uzavření smlouvy byl o zpracování osobních údajů informován. Klient bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že takový záznam je Poskytovatel oprávněn dále využít pro své další účely vč. jeho šíření prostřednictvím sítě internet či emailu v rámci svých podnikatelských aktivit.

10.2. Tyto VOP jsou k dispozici na webových stránkách uvedených v čl. I. odst. 1.9. těchto VOP.

10.3. Uzavřením Smlouvy Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, a že s nimi souhlasí. V případě rozporu mezi VOP a jakoukoliv jinou informací poskytnutou Poskytovatelem Klientovi, mají přednost tyto VOP.

10.4. Doručuje-li Poskytovatel Klientovi písemnost prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, zasílá jej na adresu, kterou Klient v přihlášce uvedl jako kontaktní adresu. Pokud si Klient kontaktní adresu nezvolil, bude písemnost zaslána na adresu, kterou Klient uvedl jako své bydliště, příp. místo podnikání či sídlo. Pokud se nepodaří oznámení doručit, považuje se za doručené dodáním na výše uvedenou adresu nebo marným uplynutím lhůty pro vyzvednutí oznámení, i když se Klient o jeho uložení nedozvěděl.

10.5. V případě, že je nebo se stane některé z ustanovení těchto VOP neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné, nebude tím dotčena platnost, účinnost a vykonatelnost ostatních smluvních ujednání. Smluvní strany jsou si povinny poskytnout vzájemnou součinnost k tomu, aby neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné ustanovení bylo nahrazeno takovým ustanovením platným, účinným a vykonatelným, které v nejvyšší možné míře zachovává ekonomický účel zamýšlený neplatným, neúčinným nebo nevykonatelným ustanovením. To samé platí i pro případ smluvní mezery.

10.6. Pokud tyto VOP nestanoví jinak, řídí se právní vztahy mezi smluvními stranami platnými předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

10.7. Znění těchto VOP je pro smluvní strany závazné. Znění VOP je zveřejněno na webových stránek uvedených v čl. I. odst. 1.9. těchto VOP. Odesláním objednávky dojde k nabídce automatického uložení VOP v přístroji, prostřednictvím kterého byla objednávka učiněna. Poskytovatel neodpovídá za to, že Klient této možnosti nevyužije.

10.8. Poskytovatel si vymiňuje právo učinit jakoukoli změnu či doplnění obsahu těchto VOP, když každá změna či doplnění nabývá platnosti a účinnosti dnem zveřejnění změněných VOP. V případě nesouhlasu Klienta se změnou obsahu těchto VOP, která zasahuje do práv a povinností ze smluvního vztahu Klienta a Poskytovatele má Klient právo takovou změnu odmítnout, když Poskytovatel má povinnost Klienta o takové změně včas poučit, a smlouvu vypovědět.

10.9. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 2. května 2025.

Příloha:

č. 1 Vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy

Jazyková škola Koala s.r.o.

PŘÍLOHA č. 1 k VOP

Vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od Smlouvy dle čl. VIII. VOP)

Jazyková škola Koala s.r.o., se sídlem Akademika Heyrovského 1178/6, 500 03 Hradec Králové

V __________ (místo sepisu tohoto přípisu) dne DD.MM.RRRR

Věc: Oznámení o odstoupení od Smlouvy

Já / Společnost, _______________ (jméno a příjmení/ firma), nar. DD.MM.RRRR / IČO

___________________________, bytem / sídlem ___________________________________

____________________________________________, oznamuji/oznamujeme Jazyková škola Koala s.r.o., IČO 17161614, sídlem Akademika Heyrovského 1178/6, 500 03 Hradec Králové, že tímto

odstupuji/odstupujeme *) od Smlouvy o poskytnutí služeb, když objednávku jsem odeslal dne

DD.MM.RRRR a přijetí jste potvrdili dne DD.MM.RRRR, pro Kurz:

___________________________________________________________________________

______________________________________________________ (označení Kurzu).

Uhrazenou cenu Kurzu mi, prosím, zašlete na můj bankovní účet vedený u

________________________ (označení bankovního ústavu), č. účtu

________________________.

S pozdravem

podpis Klienta

_________________________________

(jméno a příjmení Klienta/ firma Klienta)

*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte__

Dárek, který má smysl

Účastněte se jazykové lekce s vaší drahou polovičkou.

Láska mluví všemi jazyky – tak proč se nenaučit jeden spolu? 🎁 Dejte si k Valentýnu něco, co vás spojí – dárkový poukaz na jazykovou lekci pro dva.